Business & Finance Πέμπτη 16/05/2024, 16:18
BUSINESS & FINANCE

ΕΟΤ – SKY express: «Απογείωσαν» την τουριστική προβολή της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές αγορές

ΕΟΤ – SKY express: «Απογείωσαν» την τουριστική προβολή της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές αγορές

Την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο τουριστικό προορισμό πέτυχαν με τη συνδιαφήμισή τους ΕΟΤ και SKY express

Με ένα στρατηγικά σχεδιασμένο κοινό διαφημιστικό πρόγραμμα, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και SKY express πρόβαλαν τη χώρα συνεχόμενα για 12 μήνες, επιτυγχάνοντας τον στόχο για always on διαφημιστική παρουσία της χώρας στο εξωτερικό.

Το διαφημιστικό πλάνο αποτελούμενο από έξι καμπάνιες, απλώθηκε σε online και offline μέσα, δημιουργώντας ένα σύγχρονο media mix, το οποίο αξιοποίησε όλα τα νέα εργαλεία αλλά και τα τελευταία trends της διαφήμισης.

Σκοπός της κοινής εκστρατείας είναι, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η άμβλυνση της εποχικότητας, μέσω της ανάδειξης μοναδικών και πολυθεματικών εμπειριών σε όλη την Ελλάδα, σε όλη τη διάρκεια του έτους. Απώτερος στόχος είναι,  η ενίσχυση της ζήτησης κατά τους χειμερινούς μήνες, αλλά και η γεωγραφική διασπορά των επισκεπτών σε περισσότερους προορισμούς της χώρας. 

Τα ποσοστά αποδεικνύουν την επιτυχημένη συνεργασία των δύο φορέων.

Ενδεικτικά:

  • Το χειμώνα του 2023, οι πέντε κύριες αγορές στόχος δηλ. Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Βέλγιο και Μεγάλη Βρετανία σημείωσαν αύξηση σε ετήσια βάση ύψους 74% .
  • Το καλοκαίρι του 2023, το ποσοστό ετήσιας αύξησης της ζήτησης από τις συγκεκριμένες αγορές άγγιξε το 73%.
  • Περισσότερα από 20 εκατομμύρια τουρίστες-καταναλωτές παρακολούθησαν τις διαφημιστικές εκστρατείες της SKY express σε όλη την Ευρώπη.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News