Business & Finance Κυριακή 15/10/2023, 22:50
BUSINESS & FINANCE

Σύμπραξη Tata Consultancy Services – Microsoft AI 

Σύμπραξη Tata Consultancy Services – Microsoft AI 

Η Tata Consultancy Services Ltd ποντάρει στη συνεργασία της με τη Microsoft Corp για την ανάπτυξη υπηρεσιών λογισμικού βασισμένων στην τεχνητή νοημοσύνη για τους πελάτες, επιδιώκοντας να σε υψηλότερα περιθώρια κέρδους που θα τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη.

Ο μεγαλύτερος εξωτερικός πάροχος της Ασίας έχει εμβαθύνει τη συνεργασία του με την Azure OpenAI, τη συνεργασία μεταξύ της Microsoft και της OpenAI υπό την ηγεσία του Sam Altman. Χρησιμοποιεί επίσης το βασισμένο στο cloud εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης GitHub Copilot για να προσφέρει λύσεις όπως η ανίχνευση απάτης σε πελάτες χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών ή εξατομικευμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών σε εμπόρους λιανικής πώλησης. 

Οι υπηρεσίες που αξιοποιούν αυτή τη συνεργασία θα μπορούσαν να βοηθήσουν την TCS να βελτιώσει τα περιθώρια κέρδους, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, K. Krithivasan σε συνέντευξή του στο Bloomberg News.

«Συνεργαζόμαστε μαζί με τη Microsoft για την ανάπτυξη λύσεων ειδικά για τον κλάδο, τις οποίες μπορούμε να προωθήσουμε μαζί στην αγορά», δήλωσε ο Krithivasan. «Το μόνο θέμα είναι, πότε θα περάσει το σημείο που απαιτείται για να κάνει τη διαφορά στη συνολική αγορά σας; Πιστεύουμε ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο τρίμηνα προτού φτάσει σε κάποιο ουσιαστικό μέγεθος».

Σύμπραξη Tata Consultancy Services – Microsoft AI -1
φωτ.: Bloomberg

 

Η TCS, η οποία διαθέτει περισσότερους από 100.000 εργαζόμενους με ικανότητα δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, ενσωματώνει την τεχνολογία σε αρκετές από τις προσφορές λογισμικού της, ένας ελιγμός που, όπως λέει, βοηθάει στην ανάληψη μεγάλων συμφωνιών.

Ο Krithivasan, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του CEO τον Ιούνιο, έχει επίσης ανανεώσει τη δομή της εταιρείας για να αξιοποιήσει καλύτερα την επιχειρηματική εμπειρία των ανώτερων στελεχών της και να βελτιώσει τη σύνδεση με τους πελάτες.

«Πρέπει να δούμε αν αυτό παρέχει μια βιώσιμη ανάπτυξη για μια χρονική περίοδο», δήλωσε ο Krithivasan.

Η TCS και οι μικρότεροι ανταγωνιστές της, όπως η Infosys, επωφελήθηκαν από την έκρηξη της dot-com στα τέλη της δεκαετίας του 1990 για να προσφέρουν φθηνές λειτουργίες backoffice στον κόσμο. Έκτοτε έχουν γίνει πάροχοι υπηρεσιών πληροφορικής σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου, όπως η Apple Inc., η Merck & Co. Inc., Vodafone Group Plc και PepsiCo Inc., συμβάλλοντας στη δημιουργία του τομέα υπηρεσιών λογισμικού της Ινδίας αξίας 245 δισεκατομμυρίων δολαρίων και πλέον. 

Καθώς οι παραδοσιακές επιχειρήσεις outsourcing βρίσκονται αντιμέτωπες μία μία συμπίεση του περιθωρίου κέρδους τους λόγω των φόβων για παγκόσμια ύφεση και της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, οι ινδικές εταιρείες πληροφορικής βασίζονται στα μεγάλα δεδομένα, τη μηχανική μάθηση, την ανάλυση, το cloud και την τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσουν τους πελάτες να μετασχηματίσουν τις παλαιές επιχειρήσεις τους και να αντιμετωπίσουν την άνοδο των ευέλικτων νεοφυών επιχειρήσεων.

«Αυτή είναι η φιλοδοξία. Θα πρέπει να συμμετέχουμε περισσότερο εκεί όπου οι πελάτες επενδύουν για το μέλλον», δήλωσε ο Krithivasan. «Θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε τις δυνατότητές μας, ώστε να μπορούμε να συμμετέχουμε περισσότερο».

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News