BUSINESS & FINANCE

Nova: Αύξησε το μερίδιο αγοράς – Λάνσαρε το δικό της κινητό

Nova: Αύξησε το μερίδιο αγοράς – Λάνσαρε το δικό της κινητό

Να διευρύνει περαιτέρω το μερίδιό της στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών επιδιώκει η Nova, που δρομολογεί επενδύσεις της τάξεως των 2 δισ. ευρώ έως το 2027.

Σύμφωνα με όσα ανέφεραν σε συνέντευξη Τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Παναγιώτης Γεωργιόπουλος και ο διευθυντής καταναλωτικού μάρκετινγκ Μιχάλης Αναγνωστάκος, η Nova, κατά το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς, αποτέλεσε τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο πάροχο κινητής και συνδρομητικής τηλεόρασης, βάσει του αριθμό των καθαρών νέων συνδέσεων και συνδρομών. Κατά το εν λόγω, δηλαδή, χρονικό διάστημα, η αγορά κινητής τηλεφωνίας διευρύνθηκε κατά 76.600 «καθαρές» συνδέσεις (market net adds) των οποίων το σύνολο απέκτησε η Nova. Στην αγορά κινητής, το μερίδιο της εταιρείας ανέρχεται στο 21,6%, με 3,2 εκατ. συνδέσεις σε σύνολο 14,8 εκατομμυρίων. Στη συνδρομητική τηλεόραση οι καθαρές νέες συνδέσεις ήταν, κατά το πρώτο εξάμηνο, 63 χιλ. από τις οποίες το 60% ή 38 χιλ. πωλήθηκε από τη Nova.

Η εταιρεία έχει λανσάρει και το δικό της (branded) κινητό τηλέφωνο, το Nova 5G, το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την κινεζική εταιρεία ZTE.  Πωλείται έναντι 165 ευρώ και θα παρέχεται δωρεάν με κάθε καινούργιο πρόγραμμα απεριόριστης κατανάλωσης.

Στη σταθερή τηλεφωνία η Nova έχει μερίδιο αγοράς 26% που αντιστοιχεί σε 1,2 εκατ. συνδρομητές, με την εταιρεία να έχει αναπτύξει 190 χιλ. γραμμές, οι οποίες θα διαμορφωθούν σε 250 χιλ. τέλη του 2023 και σε 500 χιλ. τέλη του 2024.

Διαβάστε επίσης:

Μεγάλο χτύπημα στο παράνομο streaming

To 20% των Ελλήνων βλέπει παράνομα αθλητικές μεταδόσεις από διαδικτυακές πηγές

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News