«Loud laborer»: Τρεις τρόποι να χειριστείτε αυτούς που περισσότερο μιλάνε, παρά δουλεύουν
Είναι γεγονός ότι τα εργασιακά θέματα και κυρίως οι συμπεριφορές που αναπτύσσονται στους κόλπους μία ομάδας στη δουλειά, μας αφορούν όλους. Εξού και οι ορολογίες που γίνονται trends συχνά πυκνά, όπως το Lazy Girl Job, το Bare Minimum Monday και το Quiet Quitting.
Αυτή τη φορά, την εμφάνισή του έχει κάνει ο όρος Loud laborer, ο οποίος επινοήθηκε από τον André Spicer, καθηγητή οργανωτικής συμπεριφοράς και πρύτανη του Bayes Business School.
Πρόκειται για εργαζόμενους που δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στο να κάνουν τη δουλειά τους γνωστή, αντί να «εστιάζουν στην ίδια την εργασία», δήλωσε η Nicole Price, προπονήτρια ηγεσίας και ειδικός στο χώρο εργασίας.
«Χρησιμοποιούν διάφορες μεθόδους αυτοπροβολής, μιλώντας περισσότερο για αυτό που κάνουν ή σχεδιάζουν να κάνουν παρά στο να συνεχίσουν τα καθήκοντά τους».
Δείτε τι προτείνει να κάνουν οι εταιρείες και οι ηγέτες για να αντιμετωπίσουν τους Loud laborers στο χώρο εργασίας:
1. Αναγνωρίστε την προσπάθεια, όχι μόνο την επίδειξη
Συχνά η αθόρυβη δουλειά είναι αυτό που κρατά έναν οργανισμό σε λειτουργία.
Οι ηγέτες θα πρέπει να κοιτάξουν πέρα από τον θόρυβο και να αναγνωρίσουν τη συμβολή εκείνων που μπορεί να μην εκδηλώνονται τόσο, αναφορικά με τη δουλειά τους. Αυτό ενθαρρύνει μια κουλτούρα όπου εκτιμάται η πραγματική παραγωγικότητα και τα αποτελέσματα, όχι μόνο η προβολή.
2. Κατανοήστε διαφορετικά στυλ εργασίας
Μερικοί είναι πιο θορυβώδεις σχετικά με τις προσπάθειές τους, ενώ άλλοι είναι πιο ήσυχοι και πιο εστιασμένοι στα καθήκοντά τους.
Ένας καλός ηγέτης θα πρέπει να εκτιμά και να αναγνωρίζει και τις δύο προσεγγίσεις, καταλαβαίνοντας ότι διαφορετικά στυλ μπορούν να συμβάλουν σε μια διαφορετική και αποτελεσματική ομάδα.
3. Επικοινωνήστε και παρέχετε σχόλια
Εάν παρατηρήσετε ένα μέλος της ομάδας που τονίζει συνεχώς τη δουλειά του περισσότερο από τα πραγματικά αποτελέσματα, συζητήστε μαζί του σχετικά, συμβουλεύει η Price μιλώντας στο CNBC.
Παρέχετε εποικοδομητική ανατροφοδότηση που ενθαρρύνει την ισορροπία μεταξύ αυτοπροβολής και παραγωγικής εργασίας. Αυτό δεν βοηθά μόνο το άτομο αλλά ωφελεί ολόκληρη την ομάδα.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
#LazyGirlJob: Η δουλειά του τεμπέλικου κοριτσιού είναι η νέα μόδα στην αγορά εργασίας
Μετά την σιωπηλή, έρχεται η «ηχηρή παραίτηση»: Τι είναι, ποιοι την κάνουν και γιατί
Τεμπελιά με άλλο όνομα; Η νέα τάση στα γραφεία είναι το «bare minimum Monday»