Business & Finance Τετάρτη 12/07/2023, 21:41
ΒUSINESS & FINANCE

Tag Heuer: Αφήνει το στίγμα της στην αγορά πολυτελών ρολογιών

Tag Heuer: Αφήνει το στίγμα της στην αγορά πολυτελών ρολογιών

Η Tag Heuer γνωρίζει τεράστια επιτυχία στο μάρκετινγκ, ενώ έχει προχωρήσει σε μία σειρά από νέες δραστηριότητες προκειμένου να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στον κόσμο των πολυτελών ρολογιών, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της.

Η εταιρεία, η οποία ανήκει στον όμιλο LVMH, άνοιξε ένα εμβληματικό κατάστημα στην Πέμπτη Λεωφόρο του Μανχάταν στο πλαίσιο της ραγδαίας επέκτασης των δραστηριοτήτων της στις ΗΠΑ. Σχεδιάζει να υπερδιπλασιάσει τα καταστήματά της στις ΗΠΑ σε 50 έως το 2026, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Tag Heuer, Frédéric Arnault.

Μαζί με την αύξηση των πωλήσεων, τα καταστήματα φέρνουν τη συγκεκριμένη μάρκα σε πιο άμεση σχέση με τους πελάτες της αντί να βασίζεται σε τρίτους λιανοπωλητές ή σε πολυκαταστήματα.

«Πρόκειται για μια μεγάλη αλλαγή τα τελευταία πέντε χρόνια που θα συνεχιστεί τα επόμενα πέντε με 10 χρόνια», δήλωσε ο Arnault, ο 28χρονος γιος του διευθύνοντος συμβούλου και προέδρου της LVMH, Bernard Arnault. «Η απόκτηση επώνυμων καταστημάτων που λειτουργούμε οι ίδιοι μαζί με το ηλεκτρονικό εμπόριο μας επιτρέπει να καλλιεργούμε άμεσες σχέσεις με τους πελάτες».

Οι πελάτες αυξάνονται γρήγορα από τότε που ο Frédéric Arnault ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος της Tag Heuer το 2020. Υπό τον έλεγχό του, η εταιρεία έχει αυξήσει την παρουσία της στους αγώνες αυτοκινήτων, ειδικά στη Formula 1. Επίσης, ως επίσημος συνεργάτης της ομάδας Oracle Red Bull Racing, τα ρολόγια της φοριούνται από τον κορυφαίο οδηγό Max Verstappen και τον συνεργάτη του Sergio Perez.

Ο Arnault είπε ότι η Tag Heuer κάνει βήματα προόδου που οφείλονται εν μέρει στις επιτυχίες στον χώρο του μάρκετινγκ και στα νέα προϊόντα, όπως το νέο Tag Heuer Monaco Chronograph που κοστίζει πάνω από 10.000 δολάρια. 

Τα κορυφαία μοντέλα της εταιρείας είναι τόσο δημοφιλή που οι λίστες αναμονής της Tag Heuer έχουν πλέον διάρκεια έως και 18 μήνες.

«Η ζήτηση είναι πολύ ισχυρότερη από ό,τι είχαμε προβλέψει», είπε ο Frédéric Arnault. «Φυσικά, αν θέλουμε να διπλασιάσουμε την παραγωγή μέσα στους επόμενους 18 μήνες μπορούμε, αλλά δεν θα το κάνουμε. Θέλουμε επίσης να διασφαλίσουμε ότι η αξία των ρολογιών θα διατηρηθεί μακροπρόθεσμα».

Η ανάπτυξη της Tag Heuer εντάσσεται στο πλαίσιο του στόχου της LVMH να γίνει παγκόσμιος ηγέτης σε κάθε κατηγορία πολυτελείας, από τη μόδα και τα δερμάτινα είδη μέχρι το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά, τα ρολόγια και τα κοσμήματα. Μαζί με την Tag Heuer, η LVMH κατέχει τις μάρκες ρολογιών Hublot, Zenith και Fred και έχει αυξήσει τις πωλήσεις των ρολογιών Louis Vuitton και Bulgari. Το τμήμα κοσμημάτων και ρολογιών της εταιρείας με έδρα τη Γαλλία παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 11% το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, φτάνοντας τα 2,6 δισ. ευρώ.

 

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC

 

Διαβάστε επίσης:

Νέες εγκαταστάσεις παραγωγής για την Rolex: Φτιάχνει 1 εκατ. ρολόγια τον χρόνο και δεν φτάνουν

Lamborghini: Απίστευτη ζήτηση από πλουσίους για το υβριδικό μοντέλο της

Πιο ακριβά τα πολυτελή ρολόγια – Η Omega στα χνάρια της Rolex

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News