Omega: Αυξάνει τις τιμές των πολυτελών ρολογιών, ενώ άλλες μάρκες δυσκολεύονται
Η Omega, η ελβετική μάρκα ρολογιών γνωστή για τα μοντέλα Speedmaster και Seamaster, αύξησε τις τιμές έως και 8% σε μια κίνηση που θα μπορούσε να πλήξει τις πωλήσεις, σύμφωνα με την επενδυτική τράπεζα Morgan Stanley.
Η Omega αύξησε πρόσφατα τις τιμές κατά 2% στην Ελβετία και την Κίνα, καθώς και κατά 8% στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη εξαγωγική αγορά για τα ελβετικά ρολόγια, σύμφωνα με αναλυτές της Morgan Stanley, επικαλούμενοι τα δικά τους δεδομένα παρακολούθησης τιμών.
Η κίνηση λαμβάνει χώρα τη στιγμή που άλλες μάρκες ρολογιών της Swatch Group αγωνίζονται να αυξήσουν τα έσοδα και θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον όγκο των πωλήσεων της κορυφαίας μάρκας Omega, η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη ελβετική μάρκα από πλευράς εσόδων.
«Η αύξηση της τιμής του Omega προκύπτει από αδυναμία παρά από δύναμη», γράφουν στην έκθεση αναλυτές με επικεφαλής τον Edouard Aubin. «Με ορισμένες από τις κορυφαίες μάρκες του ομίλου (Longines, Tissot, Breguet, κ.λπ.) να δυσκολεύονται, εκτιμούμε ότι ο όμιλος Swatch εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις ταμειακές ροές της Omega».
Ο Όμιλος Swatch άντλησε περίπου το 60% των λειτουργικών του κερδών από την Omega το 2022, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Morgan Stanley. Η μάρκα, η οποία παρουσίασε πρόσφατα νέες εκδόσεις της συλλογής ρολογιών καταδύσεων Seamaster για να τιμήσει την 75η επέτειο του μοντέλου, θα μπορούσε να υποστεί πιέσεις όσον αφορά στην αύξηση των πωλήσεών της μετά τις αυξήσεις των τιμών.
Οι ΗΠΑ ξεπέρασαν την Κίνα το 2021 ως η κορυφαία εξαγωγική αγορά για τα ελβετικά ρολόγια. Ωστόσο, η πρόσφατη ζήτηση εμφανίζει σημάδια κόπωσης, με τις εξαγωγές προς τις ΗΠΑ να μειώνονται τον Απρίλιο για πρώτη φορά σε περισσότερα από δύο χρόνια για να ανακάμψουν όμως το Μάιο.
Ενώ τα μοντέλα της Rolex, της μεγαλύτερης ελβετικής ωρολογοποιίας, είναι εξαιρετικά δύσκολο να αγοραστούν στο λιανικό εμπόριο, επειδή η ζήτηση ξεπερνά την προσφορά, τα προϊόντα της Omega, των οποίων οι πωλήσεις υπολογίζονται σε περίπου 2,5 δισεκατομμύρια φράγκα (2,8 δισεκατομμύρια δολάρια), είναι πιο εύκολο να βρεθούν.
Η Omega και άλλες μάρκες Swatch, συμπεριλαμβανομένων των Longines και Tissot, αύξησαν τις τιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη τον Φεβρουάριο.
Τα περισσότερα ρολόγια Omega διαπραγματεύονται κάτω από τη λιανική τους τιμή στη δευτερογενή αγορά, ενώ τα περισσότερα μοντέλα Rolex πωλούνται με premium, σύμφωνα με στοιχεία από το WatchCharts.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Διαβάστε επίσης:
Στα χαμηλά 2 ετών οι τιμές των Rolex and Patek Philippe – Τι λέει για την οικονομία
Μείωση της ζήτησης για ελβετικά ρολόγια από τις ΗΠΑ
Γιατί μειώνονται οι αγορές Rolex στο Ηνωμένο Βασίλειο
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News