Business & Finance Τετάρτη 14/06/2023, 21:04
BUSINESS & FINANCE

Στην εικονική πραγματικότητα θέλει να εισέλθει η LVMH σε συνεργασία με την Epic Games

Στην εικονική πραγματικότητα θέλει να εισέλθει η LVMH σε συνεργασία με την Epic Games

Ο γαλλικός όμιλος ειδών πολυτελείας LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE συνεργάζεται με την Epic Games Inc, δημιουργό του Fortnite, με στόχο τη δημιουργία ενός εικονικού κόσμου υψηλής ραπτικής με δοκιμαστήρια και επιδείξεις μόδας.

Η LVMH «θα χρησιμοποιήσει τα εργαλεία για τρισδιάστατες δημιουργίες της Epic για προϊόντα και εμπειρίες που καθηλώνουν, καθώς και νέες συλλογές και διαφημιστικές καμπάνιες», σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε την Τετάρτη. Η πλατφόρμα γραφικών Unreal Engine της Epic, για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία «ψηφιακών διδύμων», που επιτρέπουν στους χρήστες να δουν πώς θα φαίνεται και θα συμπεριφέρεται ένα φυσικό προϊόν πριν αυτό κατασκευαστεί. 

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου LVMH, Toni Belloni, δήλωσε ότι τα εργαλεία της Epic θα βοηθήσουν επίσης την εταιρεία «να εμπλακεί πιο αποτελεσματικά με τις νέες γενιές που είναι εξοικειωμένες με αυτή την τεχνολογία». 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Epic, Tim Sweeney υπήρξε ένας από τους πιο ενθουσιώδεις υποστηρικτές του metaverse, το οποίο οραματίζεται ως μια καθηλωτική εκδοχή του διαδικτύου, όπου οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν, παίζουν παιχνίδια ή ολοκληρώνουν εργασίες ως ψηφιακό avatar. Το Fortnite της Epic εξελίχθηκε γρήγορα από ένα δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι πολλαπλών παικτών σε έναν διαδικτυακό χώρο, όπου οι άνθρωποι κοινωνικοποιούνται και μεγάλοι μουσικοί διοργανώνουν εικονικές συναυλίες. Η στρατηγική metaverse της εταιρείας περιλαμβάνει επίσης εργαλεία λογισμικού, τα οποία παρέχουν τα δομικά στοιχεία για τον εικονικό σχεδιασμό και τις ψηφιακές διαφημίσεις. 

Καθώς η Epic και η ανταγωνίστριά της Roblox Corp. αναπτύσσουν τις δικές τους εκδοχές του metaverse, τα εμπορικά σήματα έχουν στρέψει την προσοχή τους σε αυτούς τους εικονικούς κόσμους, όπου συγκεντρώνονται νεαρότερες ηλικίες. Η Epic συνεργάστηκε με τη Ferrari πριν από δύο χρόνια για να φέρει μια εξαιρετικά ρεαλιστική έκδοση μιας Ferrari 296 GTB στο Fortnite, επιτρέποντας στους παίκτες να περιφέρονται στον κόσμο τους με στιλ. 

Εν τω μεταξύ, η Roblox έχει γίνει πόλος έλξης για μάρκες μόδας υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένης της Ralph Lauren Corp., η οποία παρουσίασε την πρώτη της ψηφιακή σειρά μόδας στον ιστότοπο το 2021. Οι Tommy Hilfiger και Gucci έχουν επίσης παρουσία εκεί, ενώ το σούπερ μόντελ Karlie Kloss εγκαινίασε μια εικονική πασαρέλα στην Roblox το 2022 μαζί με πέντε ψηφιακά pop-up καταστήματα για την προώθηση των εικονικών ρούχων της.

Moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News