Business & Finance Τετάρτη 7/06/2023, 14:07
BUSINESS & FINANCE

Ερευνα: Το 65% των καταναλωτών επιθυμεί μεγαλύτερη εξατομίκευση της αγοραστικής εμπειρίας 

Ερευνα: Το 65% των καταναλωτών επιθυμεί μεγαλύτερη εξατομίκευση της αγοραστικής εμπειρίας 

Το 65% των καταναλωτών επιθυμεί η αγοραστική εμπειρία να γίνει πιο εξατομικευμένη στο μέλλον και το 36% είναι σίγουρο ότι οι αγορές θα πραγματοποιούνται in-store και online.

Τα παραπάνω έδειξε η έρευνα που πραγματοποίησε η Klarna, η υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, σε περισσότερους από 5.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και τη Σουηδία. 

Επιπρόσθετα, μόνο οι μισοί καταναλωτές πιστεύουν ότι θα δοκιμάζουν ρούχα με τον ίδιο τρόπο όπως σήμερα (53%). Αντ’ αυτού, το 48% θέλει να χρησιμοποιήσει εικονικά δοκιμαστήρια, το 28% την Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) και το 23% θα βασιστεί στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να επιλέξει τα ρούχα ταιριάζουν καλύτερα στο σωματότυπο του και το προσωπικό του στυλ, επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση με τα αποτελέσματα της έρευνας. 

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (59%) είναι ανοιχτοί στην παρουσία ρομπότ εντός των καταστημάτων, το οποίο θα τους προσεγγίσει για να πάρει τα μέτρα τους και να τους προτείνει στυλ & είδη που τους ταιριάζουν, με ένα 18% αυτών να δηλώνει ότι αυτό θα εξαρτάται από την εμφάνιση και τη συμπεριφορά του ρομπότ. Επιπλέον, το 34% επιθυμεί πρόσβαση σε εικονικούς «προσωπικούς αγοραστές» που μπορούν να παρέχουν συμβουλές με βάση το στυλ και το γούστο τους στη μόδα όταν ψωνίζουν online.

Η συντριπτική πλειοψηφία (81%) αναμένει ότι η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) θα αναβαθμίσει την αγοραστική τους εμπειρία εντός του καταστήματος και το ένα τρίτο (37%) να πιστεύει ότι η τεχνολογία αυτή τελικά θα κυριαρχήσει σε όλα τα καταστήματα.

Λιγότεροι από τους μισούς Gen Z’ers (43%) πιστεύουν ότι οι αγορές με τη χρήση τεχνολογιών Εικονικής Πραγματικότητας (VR) θα ξεπεράσουν την αγοραστική εμπειρία στα καταστήματα μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες.

Οι καταναλωτές όλων των ηλικιών (57%) συμφωνούν με την πρόβλεψη ότι τα περισσότερα φυσικά καταστήματα θα λειτουργούν χωρίς μετρητά σε 18 χρόνια, ενώ το 33% των Gen Z’ers πιστεύει ότι αυτή η αλλαγή θα συμβεί σε 5 χρόνια.

Παράλληλα με τις εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, το μέλλον του πλανήτη και η ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας αποτελούν επίσης βασική προτεραιότητα για τους καταναλωτές. Οι νεότερες γενιές πιστεύουν ότι η κυκλική οικονομία θα πρέπει να καταλάβει μεγαλύτερο μερίδιο στον κλάδο των αγορών και ότι η μόδα πρέπει να γίνει πιο βιώσιμη.

Για να πετύχουν σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον, οι έμποροι πρέπει να υιοθετήσουν την ψηφιοποίηση, να προσφέρουν εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία και να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες που βασίζονται σε data. Οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά τα φυσικά καταστήματα θα διατηρήσουν τη δύναμή τους προσφέροντας ένα βιωματικό περιβάλλον με προηγμένες τεχνολογίες.

Η βιωσιμότητα και η κοινωνική υπευθυνότητα θα γίνουν αναπόσπαστο μέρος της δραστηριότητας των εμπόρων, καθώς οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα σε ηθικές πρακτικές. Η συνεργασία των εμπόρων με εταιρείες τεχνολογίας θα είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία τους. Με την προσαρμογή και υιοθέτηση αυτών των αλλαγών, οι έμποροι μπορούν να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στη νέα εποχή του εμπορίου, καταλήγει η ανακοίνωση.  

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης:

Ευρωβαρόμετρο: Το 85% των Ελλήνων δεν είναι ευχαριστημένο από τα μέτρα για την ακρίβεια 

Η σχέση των Ελβετών με τα μετρητά περνάει κρίση

Με χρήση κάρτας κάναμε το 38,5% των αγορών το 2022

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News