Πώς τα ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης αλλάζουν το λιανικό εμπόριο
Εταιρείες λιανικού εμπορίου και σούπερ μάρκετ αρχίζουν να υιοθετούν τη χρήση ρομπότ στα καταστήματά τους στο πλαίσιο των δράσεών της για την αύξηση των πωλήσεών τους, να αντιμετωπίσουν την έλλειψη εργατικού δυναμικού και να απαλλάξουν τους εργαζομένους τους από καθημερινά επαναλαμβανόμενα καθήκοντα.
Εξοπλισμένα με κάμερες και αισθητήρες, τα αυτόνομα ρομπότ απογραφής μπορούν να επαληθεύουν τις πινακίδες τιμών και να εντοπίζουν ελλείψεις σε είδη αρχίζουν να χρησιμοποιούνται σε μεγάλα καταστήματα όπως το BJ’s Wholesale και το Sam’s Club που ανήκει στη Walmart.
Τα αποθέματα είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι λιανοπωλητές. Οι χαμένες πωλήσεις από τα άδεια ράφια και τα εκτός αποθέματος είδη κόστισαν στους λιανοπωλητές των ΗΠΑ 82 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, σύμφωνα με τη NielsenIQ.
«Οι λιανοπωλητές ξοδεύουν πολλά χρήματα για να γνωρίζουν τι έρχεται στα καταστήματά τους μέσω των συστημάτων απογραφής και των συστημάτων πώλησης», δήλωσε ο Jarad Cannon, επικεφαλής τεχνολογίας στην εταιρεία κατασκευής ρομπότ απογραφής Brain Corp. «Αλλά στα καταστήματά τους σε καθημερινή βάση, δεν έχουν ένα πολύ καλό μοντέλο για το τι πραγματικά συμβαίνει στα ράφια τους».
Άλλες εταιρείες του χώρου είναι η Simbe Robotics και η Bossa Nova Robotics.
moneyreview.gr με πληροφορίες από cnbc
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News