To online υπερκατάστημα που ξεπέρασε σε downloads Amazon και Walmart στις ΗΠΑ
Mία νέα online πλατφόρμα αγορών που συνδέεται με έναν από τους κορυφαίους ομίλους λιανικής της Κίνας έχει γίνει πολύ γρήγορα η εφαρμογή με τα περισσότερα downloads στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας ακόμη και τις Amazon και Walmart.
Πρόκειται για την Temu, online εταιρεία λιανικής με έδρα τη Βοστώνη και η οποία έχει τον ίδιο ιδιοκτήτη με τον κινεζικό κολοσσό των social media Pinduoduo.
Η Temu, η οποία διαχειρίζεται ένα ηλεκτρονικό υπερκατάστημα που έχει σχεδόν τα πάντα – από οικιακά είδη μέχρι ρούχα και ηλεκτρονικά – αποκάλυψε ένα διαφημιστικό σποτ που ενθαρρύνει τους καταναλωτές να «ψωνίζουν σαν δισεκατομμυριούχοι».
«Θέλουμε να μοιραστούμε με τους καταναλωτές μας ότι μπορούν να ψωνίσουν με μια αίσθηση ελευθερίας λόγω της τιμής που προσφέρουμε», δήλωσε εκπρόσωπος του Temu στο CNN.
Το σποτ των 30 δευτερολέπτων προωθεί την πρόταση της εταιρείας στους χρήστες: «Νιώστε σαν να ξεπουλάτε αγοράζοντας πολλά πράγματα φτηνά. Το γυναικείο μαγιό στο Temu κοστίζει μόλις 6,50 δολάρια, ενώ ένα ζευγάρι ασύρματα ακουστικά κοστίζει 8,50 δολάρια. Μια μηχανή κοπής φρυδιών κοστίζει 90 λεπτά.
Αυτές οι εκπληκτικά χαμηλές τιμές – τουλάχιστον με τα δυτικά πρότυπα – μπορούν να συγκριθούν με τη Shein, την κινεζική εταιρεία μόδας που προσφέρει μεγάλη ποικιλία φθηνών ρούχων και ειδών σπιτιού και έχει κάνει σημαντική εισβολή σε αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ.
Η Shein θεωρείται ένας από τους ανταγωνιστές της Temu σε συνδυασμό με άλλους εκπτωτικούς ομίλους λιανικής όπως Wish και Alibaba AliExpress, σύμφωνα με την Coresight Research.
H Temu συστήθηκε πέρυσι από την PDD, τον εισηγμένο στις ΗΠΑ μητρικό όμιλο γνωστό μέχρι πρότινος ως Pinduoduo. Η εταιρεία άλλαξε επισήμως το όνομά της αυτό το μήνα.
Η Pinduoduo αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας με περίπου 900 εκατ. χρήστες. Έφτιαξε το όνομά της από ένα επιχειρηματικό μοντέλο, που επιτρέπει στους χρήστες να εξοικονομούν χρήματα προτείνοντας σε φίλους να αγοράσουν τα ίδια προϊόντα.
Στην ιστοσελίδα της η Temu αναφέρει ότι χρησιμοποιεί το τεράστιο δίκτυο του μητρικού της ομίλου για να προσφέρει μία ευρείας κλίμακας προϊοντα ποιότητας.
Βεβαίως, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, ακόμη είναι πολύ νωρίς για να υποστηρίξει κάποιος ότι η Temu θα καταφέρει να διατηρήσει αυτές τις εξαιρετικά χαμηλές τιμές, τη δωρεάν διανομή και άλλα προνόμια.
moneyreview.gr με πληροφορίες από CNN
Διαβάστε επίσης:
Skroutz: Αύξηση 61% στις παραγγελίες – Τι ψάχνουν και τι σταμάτησαν να αγοράζουν οι Έλληνες
Η Zara ξεκινά να χρεώνει τις ηλεκτρονικές επιστροφές στην Ισπανία
Από πού ψωνίζουν οι Έλληνες; Ο χάρτης των αγορών σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα