Η Boeing ενισχύει τη γραμμή παραγωγής για τα 737 MAX
Η Boeing Co δήλωσε στους υπαλλήλους της τη Δευτέρα ότι θα προσθέσει μια νέα γραμμή παραγωγής 737 MAX στο Έβερετ της Ουάσινγκτον στα μέσα του 2024, καθώς σχεδιάζει να αυξήσει τις παραδόσεις του αεροσκάφους με τις καλύτερες πωλήσεις.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing Commercial Airplanes, Stan Deal, δήλωσε σε email που είδε το Reuters ότι η νέα γραμμή θα είναι η τέταρτη του 737 MAX και είναι απαραίτητη λόγω της «ισχυρής ζήτησής του».
Η Boeing επαναλειτουργεί την τρίτη γραμμή 737 MAX στο Ρέντον της Ουάσινγκτον, προστίθεται στο email του Deal.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία έκλεισε σχεδόν 700 παραγγελίες MAX πέρυσι, παρέδωσε 387 737 και έχει συνολικό ανεκτέλεστο υπόλοιπο περίπου 3.600 αεροπλάνων MAX.
«Εκτός από την προετοιμασία των εγκαταστάσεων, έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία ενημέρωσης και προετοιμασίας των προμηθευτών, των πελατών, των συνδικάτων και των εργαζομένων μας, καθώς κάνουμε τα απαραίτητα βήματα για τη δημιουργία μιας νέας γραμμής«, δήλωσε ο Deal. «Εργαζόμαστε μεθοδικά μέσα από όλους τους ελέγχους και τις ισορροπίες μας, έχοντας στο επίκεντρο την ασφάλεια και την ποιότητα».
Η Boeing δήλωσε αυτό το μήνα ότι έχει σταθεροποιήσει την παραγωγή 737 σε 31 ανά μήνα με σχέδια για την αύξηση της παραγωγής σε περίπου 50 ανά μήνα στο χρονικό διάστημα 2025-2026.
Ο Deal αναφέρθηκε στην απόφαση του Κογκρέσου τον Δεκέμβριο να άρει την προθεσμία που επέβαλε ένα νέο πρότυπο ασφαλείας για τις σύγχρονες προειδοποιήσεις στο πιλοτήριο για δύο νέες εκδόσεις του αεροσκάφους 737 MAX.
Η κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών είχε ασκήσει έντονες πιέσεις επί μήνες για να πείσει τους νομοθέτες να ακυρώσουν την διορία που αφορούσε τα αεροσκάφη MAX 7 και MAX 10, η οποία επιβλήθηκε από το Κογκρέσο το 2020 μετά από δύο μοιραία δυστυχήματα 737 MAX με 346 νεκρούς στην Ινδονησία και την Αιθιοπία. Η Boeing είχε δηλώσει ότι η τύχη των δύο νέων αεροσκαφών κινδύνευε χωρίς τη δράση του Κογκρέσου.
Το ηλεκτρονικό μήνυμα του Deal ανέφερε την υποστήριξη των συνδικάτων για την απαλλαγή, συμπεριλαμβανομένης της Διεθνούς Ένωσης Μηχανικών (IAM).
Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο πρόεδρος του IAM International, Robert Martinez, δήλωσε ότι το συνδικάτο «αγωνίστηκε σκληρά για αυτή την παράταση που θα εξασφαλίσει τα προς το ζην σε χιλιάδες μηχανικούς στον τομέα της αεροδιαστημικής».
Η νομοθεσία απαιτεί από την Boeing να μετασκευάσει τα υπάρχοντα αεροπλάνα MAX 8 και 10 με νέες βελτιώσεις ασφαλείας. Η Boeing δήλωσε ότι το κόστος των μετασκευών θα είναι «μικρό».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing Dave Calhoun δήλωσε αυτό το μήνα ότι η εταιρεία πιστεύει ότι «η πρώτη παράδοση για το 7 θα γίνει φέτος και πιθανώς για το 10 το επόμενο έτος».
moneyreview.gr με πληροφορίες από reuters
Διαβάστε επίσης:
Χριστουγεννιάτικο ρεκόρ για τη Ryanair – Ισχυρή ζήτηση για Πάσχα και καλοκαίρι
Τίτλοι τέλους για το 747 της Boeing – Το τελευταίο αεροσκάφος 747 θα παραδοθεί στην Atlas Air
ΗΠΑ: Απαγγελία κατηγοριών στην Boeing για ελαττωματικό σχεδιασμού του αεροπλάνου 737 MAX
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News